تاریخ رونمایی گوشی‌های ۲۰۲۴ سونی رسماً اعلام شد


سونی به‌طور رسمی تاریخ رونمایی گوشی‌های جدیدش را اعلام کرد. رویداد ویژه‌ی اکسپریا ۲۰۲۴ در تاریخ ۲۸ اردیبهشت در ژاپن برگزار خواهد شد. رویداد ویژه‌ی اکسپریا بسیار کوچک خواهد بود و تنها ۱۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌اند.

البته رویداد سونی پخش زنده نیز خواهد داشت و سونی ویژگی‌های محصولات جدیدش را معرفی خواهد کرد. هنوز معلوم نیست که هر سه گوشی اکسپریا ۱، اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۵ در این رویداد معرفی خواهند شد یا عرضه‌ی بعضی مدل‌ها به تأخیر می‌افتد.

سونی سال گذشته اکسپریا ۱ مارک ۵ و اکسپریا ۱۰ مارک ۵ را در تاریخ ۲۱ اردیبهشت معرفی کرد اما اکسپریا ۵ مارک ۵ در شهریور ماه رونمایی شد.

با وجود معرفی اکسپریا ۱ و اکسپریا ۱۰ در ۲۱ اردیبهشت، سونی این دو گوشی را در ماه‌های خرداد و تیر به بازار عرضه کرد. معمولاً بین زمان رونمایی و زمان عرضه‌‌ی گوشی سونی، فاصله‌ی قابل توجهی وجود دارد.

طبق شایعات، سونی در اکسپریا ۱ مارک ۶ نمایشگر کشیده‌ی 4K را کنار می‌گذارد و از نسبت ابعاد استانداردتر ۱۹٫۵:۹ استفاده می‌کند. پنل جلویی دستگاه مانند سابق فاقد بریدگی و حفره خواهد بود.

دوربین اکسپریا ۱ مارک ۶ از لحاظ سخت‌افزاری با نسل قبلی خود تفاوتی ندارد اما ممکن است رم گوشی نسبت‌به نسل قبل ارتقا‌هایی را تجربه کند. رم اکسپریا ۵ مارک ۶ نسبت‌به نسل قبلی خود تغییری نمی‌کند و این گوشی همچنان با ۸ گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت گوشی های جدید سونی منتشر نشده‌ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *