طراحی کاتالوگ حرفه ای چیست؟ طراحی کاتالوگ سریع با کیفیت عالی


قطعا یکی از نیاز های مشتری برای خرید هر نوع محصولی، کسب اطلاعات لازم و جامع در رابطه با آن می باشد. هنگامی که اطلاعات زیادی را در رابطه با یک محصول به دست بیاورید، قطعا می توانید محصولی را مطابق با خواسته ها و نیاز های خود تهیه کنید. در چنین شرایطی سطح کیفی خرید شما نیز افزایش خواهد یافت. بسیاری از فروشندگان به دلایل گوناگونی نمی توانند تمامی اطلاعات را در رابطه با یک محصول به شما ارائه کنند. در چنین شرایطی کاتالوگ ها می توانند به عنوان گزینه مناسبی برای منبع اطلاعات فروشندگان یک محصول شناخته شوند. لازم به ذکر است که در سال های گذشته به دلیل علاقه مردم به کاتالوگ ها، اکثریت فروشگاه ها برای بازدهی بیشتر خود اقدام به استفاده از این محصولات کرده اند.

در سال های گذشته مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر کشورمان افتتاح شده اند که به طراحی کاتالوگ حرفه ای می پردازند. بسیاری از این مراکز در تلاش هستند تا با بهره گیری از بهترین امکانات به ارائه بهترین خدمات بپردازند. در همین راستا پیشنهاد می کنیم برای تجربه فروش بیشتر حتما از این ابزار تبلیغاتی فوق العاده استفاده کنید. توجه داشته باشید که کاتالوگ ها می توانند به تبلیغات محصولات مختلف بپردازند. بنابراین محدودیتی در استفاده از آن ها وجود ندارد و به همین منظور به عنوان یک ابزار تبلیغات بی نظیر به شمار می روند.تیم حرفه ای طرح کهن با سابقه درخشان در زمینه طراحی وچاپ میتواند درکنار شما باشد تا طراحی یک کاتالوگ حرفه ای برای محصولاتتان داشته باشید

رونیکس

طراحی کاتالوگ حرفه ای چیست؟

به طور کلی کاتالوگ به عنوان محصولی به شمار می رود که برای صاحبان کسب و کار های مختلف به تولید می رسد. در واقع کاتالوگ مختص آن دسته از افرادی بوده که به عنوان واسطه فروش یک محصول به فعالیت می پردازند. این واسطه می تواند شامل فروشگاه ها، مجموعه های مختلف و … شود. توجه داشته باشید که اصلی ترین کاربرد کاتالوگ ها مربوط به فروشندگان است. البته در کنار آن مصرف کنندگان نیز می توانند با بررسی آن اطلاعات بیشتری را در رابطه با محصول خریداری شده به دست آورند. در تصور بسیاری از افراد کاتالوگ بدین معناست و آن را با تعریف های ذکر شده ارائه می دهند.

اما موارد ذکر شده تنها یک بخش از معرفی کاتالوگ ها هستند. در واقع منظور از طراحی کاتالوگ حرفه ای، ساخت یک دفترچه کوچک در ابعاد مدنظر شما می باشد. کاتالوگ ها شامل دفترچه هایی می شوند که در آن اطلاعات کلی و جزئی بسیار زیادی پیرامون یک محصول ارائه می گردد. لازم به ذکر است که مخاطب با بررسی کاتالوگ می تواند با نحوه استفاده از محصول یا خدمات ارائه شده از سوی فروشنده آشنا شود. بدین منظور این محصولات از اهمیت بسیار زیادی بهره مند هستند و به عنوان ابزار تبلیغاتی فوق العاده ای به شمار می روند.

آیا کاتالوگ همان بروشور است؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که کاتالوگ همان بروشور است و این دو محصول تفاوتی را ندارند. نیاز است که بدانید، طراحی کاتالوگ حرفه ای تفاوت های بسیار زیادی را با طراحی بروشور دارد. به همین منظور نیز هر یک از این ابزار های تبلیغاتی توسط افراد متخصص فعال در آن عرصه باید تولید شوند. بروشور به عنوان نمونه مختصر و کوچک شده به شمار می رود که اطلاعات کلی در رابطه با یک محصول را اشاره می کند. توجه داشته باشید که در بروشور ها تمامی اطلاعات مربوط به یک محصول به شما ارائه نمی شود و به همین منظور نیاز است تا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با یک کالا به بررسی کاتالوگ ها بپردازید.

نیاز است که بدانید، علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، در طراحی کاتالوگ حرفه ای توجه بیشتری به ساختار آن می شود. در بروشور ها توجه زیادی به طراحی نشده و همچنین ساختار آن ها ممکن است در مقایسه با کاتالوگ ها ضعف های زیادی را داشته باشد. با این وجود کاتالوگ ها به دلیل این که به عنوان گزینه تبلیغاتی پرطرفدار تری شناخته می شوند، باید حتما از ساختار متفاوت و ایده آلی بهره مند باشند. در این شرایط کاتالوگ ها را می توانید به عنوان گزینه نهایی خود بشناسید.

در طراحی کاتالوگ حرفه ای به چه مسائلی باید توجه کنیم؟

  • قبل از هر چیزی باید توجه داشته باشید تا در طراحی کاتالوگ حرفه ای، ابعاد مناسبی را در نظر بگیرید تا این محصول به راحتی حمل شود. همچنین کاتالوگ باید بتواند کمترین زمان را از خواننده بگیرد و بیشترین تاثیر را داشته باشد.
  • اغراق زیادی راجب محصول نشود تا مبادا مشتری موردنظر دچار سردرگمی و تردید شود.
  • طراحی آن و متن به کار رفته در طراحی کاتالوگ باید به گونه ای باشد که پاسخ تمامی سوالات مخاطب را به صورت کامل بدهد.
  • متن و تصویر به کار رفته در آن توازن لازم را داشته باشند و همچنین به صورت چهار رنگ طراحی و تولید شود.
  • در بسیاری از شرایط برای بالاتر بردن کیفیت نهایی کاتالوگ از روکش های مخصوص سلفون یا روکش های uv استفاده می کنند. این مسئله قطعا در نظر نهایی مشتری برای خرید نیز نقش خواهد داشت.
  • کیفیت بالاتر صفحات به کار رفته در کاتالوگ همواره برای مشتری بسیار مهم است، بنابراین باید به این مسئله نیز توجه ویژه ای شود.

اهمیت کاتالوگ در تبلیغات

مقایسه کاتالوگ چاپی و دیجیتالی

در نسل های اخیر برای بهبود روند خرید از سوی مشتری، کاتالوگ هایی با عنوان کاتالوگ دیجیتال به تولید رسیده است. نیاز است که بدانید، بسیاری از افراد به دنبال طراحی کاتالوگ نسخه های دیجیتالی هستند. این کاتالوگ ها نیز اطلاعاتی را مشابه با نسخه های چاپی ارائه می کنند و تنها تفاوت آن ها با نسخه های چاپی، دسترسی مشتری موردنظر در تمام طول روز به کاتالوگ می باشد. البته توجه داشته باشید که بسیاری از افراد معتقد هستند که میزان تاثیرگذاری کاتالوگ های چاپی بسیار بیشتر است. امروزه اکثریت مجموعه های فعال در این عرصه به صورت همزمان به طراحی کاتالوگ حرفه ای دیجیتالی و چاپی می پردازند. به همین دلیل نیز استفاده از خدمات آن ها بسیار راحت تر از گذشته شده است.

 

در طراحی کاتالوگ حرفه ای به چه مسائلی باید توجه شود؟

برای طراحی کاتالوگ حرفه ای، نیاز است تا حتما معیار هایی را در نظر بگیرید تا کیفیت نهایی کاتالوگ شما افزایش یابد. در چنین شرایطی شما می توانید به سفارش کاتالوگ باکیفیت بپردازید و محصولی را مطابق با خواسته های خود تهیه کنید.

  • توجه به فونت انتخاب شده از اولین موارد در طراحی کاتالوگ حرفه ای به شمار می رود. استفاده از دو الی سه فونت با سایز های متفاوت می تواند موجب شود تا هارمونی لازم ایجاد گردد. در چنین شرایطی تاثیرگذاری بر روی مخاطب افزایش خواهد یافت.
  • یکی دیگر از معیار های موثر در طراحی کاتالوگ حرفه ای، انتخاب رنگ مناسب است. متخصصین مختلفی که در این عرصه به فعالیت می پردازند اغلب از علم روانشناسی رنگ بهره مند هستند. در بسیاری از شرایط می توانید رنگ کاتالوگ را متناسب با محصول موردنظر خود انتخاب کنید. این مسئله در ایجاد ارتباط بهتر با کاربر نقش موثری را دارد.
  • از دیگر معیار های تاثیرگذار در طراحی کاتالوگ حرفه ای، عکس به کار رفته برای ساخت این محصولات است. باید بدانید که هرچه کیفیت عکس بالاتر برود نظر کاربر نسبت به کاتالوگ شما بیشتر جلب خواهد شد. بنابراین شما می توانید با انتخاب عکس مناسب ارتباط مناسبی را در میان کاربر و کاتالوگ ایجاد کنید.

قیمت طراحی کاتالوگ و چاپ آن

یکی از مسائل مهمی که در طراحی کاتالوگ حرفه ای مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد، قیمت طراحی کاتالوگ می باشد. امروزه شرکت ها و مجموعه های بسیاری زیادی در سراسر کشورمان به چاپ کاتالوگ می پردازند. نیاز است که بدانید، اگرچه چاپ کاتالوگ مسئله مهمی است، اما طراحی صحیح و اصولی آن بسیار مهم تر است که این موضوع توسط بسیاری از افراد بررسی نمی شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا کیفیت را به ارزان بودن یک کاتالوگ نفروشید. در واقع به دنبال این مسئله باشید تا با صرف هزینه های مطلوب از بهترین کیفیت بهره مند شوید. در چنین شرایطی قطعا شما می توانید کاتالوگی را باکیفیت ایده آل و مطلوب تهیه کنید. توجه داشته باشید که با وجود بهترین مراکز طراحی کاتالوگ در سراسر کشورمان، امکان تهیه کاتالوگ با قیمت های مناسب و کیفیت بالا راحت تر شده است. بنابراین شما میتوانید به تیم طرح کهن اعتماد کنید.تا کاتالوگی حرفه ای برای شما طراحی کنند.

طراحی کاتالوگ مشاغل مختلف

بهترین مرکز طراحی کاتالوگ با بالاترین کیفیت

تمامی افرادی که قصد استفاده از کاتالوگ را برای محصولات خود دارند، علاقه مند هستند تا به سفارش کاتالوگ باکیفیت بپردازند. با این وجود پیشنهاد ما این است تا برای این که بتوانید از خدمات فوق العاده تری در این زمینه بهره مند شوید، میتوانید از سایت طرح کهن استفاده کنید. توجه داشته باشید که بازدید از نمونه کاتالوگ های تولید شده از باعث می شود تا شما از سطح کیفی آن مجموعه مطلع شوید. در چنین شرایطی شما می توانید محصول موردنظر خود را به طراح معرفی کنید و اطلاعات مربوط به آن را ارائه دهید. در نتیجه نیز کاتالوگ مخصوص شما با بالاترین کیفیت طراحی خواهد شد. توجه داشته باشید طراحی توسط تیم حرفه ای طرح کهن تاثیر مستقیمی را در نتیجه این محصولات دارد. بنابراین کیفیت را به پرداخت مبالغ کم نفروشید و با پرداخت هزینه های منصفانه صاحب بهترین کاتالوگ ها شوید.میتوانید نمونه طراحی کاتالوگ طراحی شده توسط تیم حرفه ای طرح کهن مشاهده کنید.

سفارش آنلاین طراحی کاتالوگ

در بازار رقابتی امروز همه مؤلفه ها باید تأیید کننده سطح فعالیت حرفه ای شما باشند و اگر نتوانید خودتان را در ‏ذهن مخاطب حک کنید خیلی زود حذف خواهید شد. بنابراین لازم است که حتی در جزئی ترین موارد که شاید ‏در ظاهر تأثیرگذاری کمی دارند نگاهی حرفه ای داشته باشید. طراحی کاتالوگ باید به گونه ای باشد که در ‏سریعترین زمان و به بهترین شکل ممکن بتوانید محصول یا خدمات خود را معرفی کنید و اطلاعات مورد نیاز را ‏پیش چشمان مخاطب خود به تصویر بکشید. به این فکر کنید که اگر کاتالوگ به درستی طراحی نشود هیچ ‏فروشی هم رخ نخواهد داد. ما در تیم طراحی کهن کنار شما هستیم تا مطمئن شوید کاتالوگ شما همه مشتریان ‏را جذب خواهد کرد.‏

طراحی انواع کاتالوگ

امروزه به تناسب نوع کسب و کار و اهدافی که ما از بازاریابی و جذب مشتری با کاتالوگ ها داریم، انواع مختلفی ‏از کاتالوگ وجود دارند. بسته به نوع طرح می توان به ساده و پیچیده و بسته به میزان جزئیات و شیک بودن به ‏مدل های لاکچری و مدرن و بسته به نوع نسخه به مدل های فیزیکی و دیجیتال تقسیم بندی کرد. حتی ‏کاتالوگ بسته به جنس کاغذ هم تقسیم بندی دارد. ما در تیم طراحی کهن قادر هستیم هر نوع و مدلی از ‏کاتالوگ که در ذهنتان دارید برای شما طراحی کنیم. نوع طراحی بسته به کسب و کار، اهداف شما و پرسونای ‏مخاطب تغییر خواهد کرد. در خدمات ما طراحی جلد کاتالوگ هم وجود دارد که بسته به نوع انتخاب شده ‏طراحی انجام خواهد گرفت. بنابراین شما می توانید برای طراحی انواع کاتالوگ روی ما حساب ویژه باز کنید.‏

طراحی کاتالوگ اداری

طراحی کاتالوگ برای اداره و سازمان های مختلف یکی از اجزای ضروری و خیلی مهم برای ارائه محصول و ‏خدمات محسوب می شود که باید حساسیت زیادی روی آن داشت. کاتالوگ های اداری از جلد گرفته تا نحوه ‏نمایش اطلاعات باید به شکل دقیق و حرفه ای به نمایش گذاشته شوند. ما در طراحی کاتالوگ اداری به مواردی ‏مثل تناسب رنگ کاتالوگ با رنگ سازمانی، رعایت نوع رنگ برای نشان دادن احساس و هدف نهفته در خدمات، ‏نحوه نمایش یونیک توضیحات، انتخاب سبک و نگاه خاص شما در کاتالوگ اداری و طرح بندی ویژه دقت می ‏کنیم. به همین دلیل به شما اطمینان می دهیم که بهترین و خاص ترین نوع طراحی کاتالوگ را برای شما رقم ‏خواهیم زد تا در همان نگاه اول برندتان در ذهن مشتری نقش ببندد.‏

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *